להיות בעל עסק כיום זה לא פשוט
לא פשוט להצליח גם לנהל עסק בצורה מוחלטת וגם לשלוט על מערך הלקוחות והמענה אליהם. מה הפתרון? מה שכבר הבינו רשויות המדינה שלנו, הוא הפתרון הנכון גם לנו כעסקים עצמאיים. מיקור חוץ של כל מה שאפשר. אם אין לך אפשרות לעשות טלמרקטינג תן לחברה חיצונית לעשות זאת עבורך. אם אין לך אפשרות לנקות את המשרד, תן לחברה חיצונית לנקות עבורך, והכי חשוב, אם אין לך את האפשרות לענות לטלפון שלך, תן לחברה חיצונית לבצע עבורך מענה אנושי לעסקים שלך. כך תצליח לנהל עסק גדול, באווירה של התרחבות והצלחה, להתמקד במוצר שלך ולהגיע לתוצאות הרבה יותר גבוהות.
מענה אנושי לעסקים:
אחת הבעיות בהם נתקלים לקוחות כאשר הם מתקשרים לחברה שיש לה מענה אנושי לעסקים אשר עובד במסגרת של מיקור חוץ פשוט, הוא העובדה שהם לא מקבלים שירות, אלא רק גובים מהם פרטים טכניים והם, הלקוחות נותרים עם כל הרצון ליצור קשר עם החברה באותו הרגע, ובכך אנחנו מצננים למעשה באופן משמעותי את הקשר שהם יצרו איתנו ואת הסיכוי להשלים עסקת מכירה בצורה מושלמת. אז מה עלינו לעשות? נכון יש לרכוש שירות מענה אנושי לעסקים שלא מתנהל רק כמקליט ותמלילן אלא כשירות אקטיבי, מזכירה של ממש.
אבל איך עושים זאת נכון?
חשוב לבחור חברת מענה אנושי שיכולה לתת מענה מעבר למענה הקולי הפשוט. ישנן חברות המספקות מענה אנושי הכולל יכולת להכיר את החברה אותה הם מייצגים, לתת מידע אודות הפעילות, להסביר על השירות והמחירים וכן על אופי העבודה ותנאי השירות ואז במידה והלקוחות רוצים להתקדם הם יגידו להם שסוכן שטח יחזור אליהם. כך יוצא מזה שני דברים טובים משמעותית.
הראשון הוא שהלקוח לא מרגיש שהוא נופל למוקד איסוף שיחות אלא לחברה עצמה שיש לה מזכירות, שתיים הוא העובדה שבעל העסק לא יקבל כל ליד שאין בו שימוש אלא רק פניות חמות שהלקוחות מבינים את המוצר ורוצים להתקדם.
לכן, אם אתם רוצים לשדרג את העסק שלכם, חשוב שתבחרו מענה אנושי לעסקים ברמה הגבוהה ביותר.
שירותי הסעות הם שירות לכל דבר, אתם מצפים לנסיעה איכותית, מענה מהיר וכל הכרוך בכך, צרו איתנו קשר והזמינו הסעות למגוון יעדים בארץ, ואפילו שירות הסעה לעובדים - אנחנו מחכים לכם - עידו הסעות.