איך נותנים מענה יעיל ללקוחות החברה
כאשר לקוח פונה טלפונית לעסק מכל סוג שהוא, הוא מחפש מידע, מענה על שאלה, או מעוניין להציג בקשה, לדווח על תקלה וכן הלאה. לא פעם אנו מתקשרים לעסק מסוים, ומתאכזבים לשמוע את הקול המתכתי אשר מבשר "הגעתם למערכת ניתוב שיחות", או גרוע מכך – "הגעתם למענה הקולי...". גם אם אין אפשרות לקבל את כל המידע שאנו מעוניינים בו באותו רגע ובאותה שיחה טלפונית, רובנו מעדיפים לקבל מענה אנושי, אשר מאפשר לנו להסביר בדיוק את הצרכים שלנו ולקבל את המענה המקסימאלי.
מענה אנושי לעסקים
כמובן, לכל עסק ישנן שעות פעילות מוגדרות, אין הרבה עסקים אשר פעילים 24 שעות ביממה ומאפשרים מענה ללקוחות בכל זמן. אך למרות השעות המוגבלות של העסק, ישנה אפשרות להעניק ללקוחות מענה מסביב לשעון. שירות של מענה אנושי לעסקים הוא למעשה מעין שירות מזכירות חיצוני לעסק. באמצעות השירות הזה, מוקדנים מקבלים את השיחות הנכנסות לעסק, ומאפשרות לפונים לקבל מענה אנושי ולא ממוחשב. המוקדנים יכולים לספק לפונים תשובות בנושאים בסיסיים, להפנות את הפונים לגורמים המתאימים בעסק או לקבל את פרטיהם ולהעביר אותם לגורמים המתאימים, על מנת שאלה יחזרו טלפונית לפונה בזמן מתאים יותר. מענה אנושי יכול להיות פעיל בכל שעות היום והלילה, או רק בשעות שבהן העסק עצמו סגור, בהתאם לצרכים של המקום. חשוב לדעת כי מדובר בשירות משתלם במיוחד, והמחיר של מענה אנושי זול יותר מהמחיר של העסקת מזכירה במשרה מלאה רגילה.
צ'אט אנושי
לא רק בטלפון אנו מעוניינים במענה אנושי, אלא גם כאשר אנו גולשים באתר העסקי. פעמים רבות, גולשים מגיעים לאתר ומתעניינים בהיצע שלו, אך מעוניינים לקבל תשובות לשאלות מסוימות, הצעות מחיר וכדומה. באתרים רבים ישנה אפשרות של צ'אט וירטואלי, אך זה מאפשר להם רק להשאיר פרטים ליצירת קשר טלפוני.צ'אט אנושי מאפשר לגולשים לקבל מענה זמין און-ליין, וליהנות מתשובות מהירות לכל שאלה, מבלי להזדקק לשיחות טלפון ארוכות, ותוך כדי גלישה באתר. אין ספק ששירות של צ'אט אנושי הוא שירות משתלם במיוחד לעסקים רבים.